BTS Dalam Soop Kembali Untuk Musim Ke-2

“BTS In the Soop,” rancangan realiti yang menampilkan tujuh anggota BTS berehat di kawasan hutan terpencil, akan kembali untuk musim kedua.

Mengikuti musim pertama, yang disiarkan pada tahun 2020, ahli BTS – RM, J-Hope, Suga, Jin, Jungkook, V dan Jimin – akan melakukan perjalanan bersama ke PyeongChang, Provinsi Gangwon, untuk menikmati percutian mewah. kediaman yang dibina hanya untuk mereka di kawasan hutan.

Menurut penggoda yang diluncurkan, rumah dan kemudahan, termasuk gelanggang tenis, menghabiskan sekitar setahun untuk merancang dan membangun, yang bermaksud pasukan produksi sudah mulai bersiap untuk musim kedua sementara musim pertamanya masih ditayangkan.

“Bagi saya, penting untuk berehat kerana sudah waktunya untuk membiarkan badan dan fikiran saya pulih,” kata Jimin.

Jin menyatakan, “Saya suka menghabiskan sepanjang hari bermain permainan atau melakukan perkara-perkara sia-sia.”

“BTS In the Soop 2” akan tayang perdana pada 15 Oktober. Ia akan ditayangkan pada hari Jumaat jam 9 malam. di JTBC dan 10 malam di Weverse. Versi pertunjukan yang lebih panjang juga tersedia untuk dibeli di Weverse.

Sementara itu, BTS akan mengadakan konsert dalam talian “Permission to Dance on Stage” pada 24 Oktober. Septet juga akan mengadakan konsert live pertamanya dalam dua tahun di Los Angeles. Lawatan mini dijadualkan pada 27-28 November dan 1-2 Disember.

About Bahria Sports

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *